Самоаналіз уроку
- Яка тема уроку? Чи збігається вона з календарним плануванням?
- Чи правильно визначено мету, завдання уроку? Чи відбивають вони найголовніше в навчальному матеріалі?
- Чи правильно обраний тип уроку (відповідно до теми та мети уроку)?
- Чи відповідає структура уроку обраному типу уроків?
- Чи ефективно розподілено час уроку: 1/3 уроку - робота з новим матеріалом, 2/3 - самостійна та пізнавальна діяльність учнів?
- Чи є оптимальним вибір методів та прийомів навчання, наочності, використаних на уроці?
- Що саме з передового педагогічного досвіду ви використали на уроці?
- Чи вдалося вам диференціювати навчання на уроці?
- Чи були активними діти на уроці? Якщо ні, то чому?
а) дітям було нецікаво;
б) дітям було важко зрозуміти вас,
в) переважав авторитарний стиль спілкування з учнями.
- Чи не велике за розміром домашнє завдання ви дали
дітям і чи вдалося підготувати дітей до нього?
- Чи зуміли ви провести короткий ефективний підсумок
уроку (тобто знову наголосити на головному у навчальному
матеріалі уроку), оцінити відповіді учнів?
- Дайте оцінку своєму уроку, своїй діяльності на уроці.
Чи реалізовані мета, завдання уроку?
Рекомендації щодо підготовки до уроку
- Вчитайся у розділ програми, який потрібно вивчити на даному уроці, а в деяких випадках - і в пояснювальну записку до програми.
- Вивчи матеріал цього розділу, питання теми.
- Сформуй задум уроку, дай відповідь на запитання: „Чого б ти хотів досягнути в результаті його проведення? Сформулюй мету уроку ( навчальну, виховну, розвивальну).
- Уяви колектив даного класу, уявно намалюй конкретних учнів. Уяви психологію цих учнів, використовуючи мистецтво педагогічного перевтілення, намагайся накреслити їхні дії на шляху до досягнення мети.
- Вибери з усього арсеналу методичних прийомів найоптимальніші для даного матеріалу і для даних учнів.
- Зістав обрані прийоми зі своїми можливостями, змоделюй свої дії на даному уроці.
- Продумай структуру уроку і зафіксуй усе знайдене в плані-
конспекті.
- Підготуй наочні і навчальні посібники, не забудь підготувати і перевірити справність ТЗН, комп'ютерної техніки.
- Повтори подумки, або вголос вузлові елементи плану, продумай непередбачені обставини, знайди і зафіксуй запасні варіанти.
- Спитай себе: "Ти готовий до уроку?
Немає коментарів:
Нові коментарі наразі не дозволено.