Для вчителів

Самоаналіз  уроку

  • Яка тема уроку? Чи збігається вона з календарним плануванням?

  • Чи правильно визначено мету, завдання уроку? Чи відбивають вони найголовніше в навчальному матеріалі?

  • Чи правильно обраний тип уроку (відповідно до теми та мети уроку)?

  • Чи відповідає структура уроку обраному типу уроків?

  • Чи ефективно розподілено час уроку: 1/3 уроку - робота з новим матеріалом, 2/3 - самостійна та пізнавальна діяльність учнів?

  • Чи є оптимальним вибір методів та прийомів навчання, наочності, використаних на уроці?

  • Що саме з передового педагогічного досвіду ви використали на уроці?

  • Чи вдалося вам диференціювати навчання на уроці?

  • Чи були активними діти на уроці? Якщо ні, то чому?
    а) дітям було нецікаво;
     б) дітям було важко зрозуміти вас,
      в) переважав авторитарний стиль спілкування з учнями.

  • Чи не велике за розміром домашнє завдання ви дали
    дітям і чи вдалося підготувати дітей до нього?

  • Чи зуміли ви провести короткий ефективний підсумок
    уроку (тобто знову наголосити на головному у навчальному
    матеріалі уроку), оцінити відповіді учнів?

  • Дайте оцінку своєму уроку, своїй діяльності на уроці.
    Чи реалізовані мета, завдання уроку?


Рекомендації щодо підготовки до уроку

  •    Вчитайся у розділ програми, який потрібно вивчити на даному уроці, а в деяких випадках - і в пояснювальну записку до програми.

  •    Вивчи матеріал цього розділу, питання теми.


  •   Сформуй задум уроку, дай відповідь на запитання: „Чого б ти хотів досягнути в результаті його проведення? Сформулюй мету уроку ( навчальну, виховну, розвивальну).

  •   Уяви колектив даного класу, уявно намалюй конкретних учнів. Уяви психологію цих учнів, використовуючи мистецтво педагогічного перевтілення, намагайся накреслити їхні дії на шляху до досягнення мети.

  •   Вибери з усього арсеналу методичних прийомів найоптимальніші для даного матеріалу і для даних учнів.

  •   Зістав обрані прийоми зі своїми можливостями, змоделюй свої дії на даному уроці.

  •   Продумай структуру уроку і зафіксуй усе знайдене в плані-
    конспекті.

  •   Підготуй наочні і навчальні посібники, не забудь підготувати і перевірити справність ТЗН, комп'ютерної техніки.

  •   Повтори подумки, або вголос вузлові елементи плану, продумай непередбачені обставини, знайди і зафіксуй запасні варіанти.

  •   Спитай себе: "Ти готовий до уроку?

Немає коментарів: